Innofactor ja Efecte tuovat Pohjoismaihin aiempaa yksinkertaisemman identiteettienhallinnan, parhaisiin käytäntöihin perustuen

Helsinki, Syyskuu 27, 2022 - Efecte ja Innofactor ovat aloittaneet yhteistyön pienten ja keskisuurten organisaatioiden tietoturvariskien hallinnan ja automatisoinnin helpottamiseksi. Efecte ja Innofactor tarjoavat  yksinkertaisempaa Identiteettien ja pääsynhallinnan (IAM) ratkaisua vaihtoehtona aiemmille monimutkaisemmille kokonaisuuksille.  Innofactor jälleenmyy Efecten IAM-ratkaisua – Efecte Identity Governance and Administration (IGA) - asiakkailleen ja tukee Efecte IGA:n toimitusprojekteja.

Useat IT- ja tietoturvatiimit etsivät parhaillaan uusia, edullisempia ja parhaisiin käytäntöihin perustuvia tapoja identiteettien ja pääsynhallintaan. IAM-projektit ova usein monimutkaisia ja kalliita kokonaisuuksia, joita on toteutettu pääasiassa isoille asiakkaille osana laajoja järjestelmäintegraatioita.

Efecte ja Innofactor aloittavat yhteistyön, joka tuo Pohjoismamaihin  uudenlaisen  lähestymisen IAM:iin, yhdistäen Efecten teknologian  ja Inoofactorin asiantuntijuuden.

Efecte IGA perustuu SaaS-pohjaiseen tuotteistettuun IAM-kyvykkyyteen, mahdollistaen organisaatoiden nopean IAM-prosessien käyttöönoton, mukaan lukien Microsoftin Active Directory -automaation. Efecte IGA voidaan toteuttaa useammalla tavalla, jotka on suunniteltu vastaamaan erilaisten organisaatioiden tarpeisiin. Efecte IGA on konfiguroitavissa ja mukautettavissa kunkin organisaation vaatimuksiin.

Yksinkertaisemmatkin, nopeasti käyttöönotettavat ratkaisut vaativat syvää IAM-alueen   asiantuntijaosaamista. Ratkaisun on vastattava organisaation tarpeisiin ja se on osattava konfiguroida organisaation optimaaliseen käyttöön. Innofactorilla on kattavasti tietoa ja konsultointiosaamista IAM-käyttöönottoprojekteista Pohjoismaissa sekä perusteellista asiantuntijaosaamista Microsoftin pilvestä. Innofactorin kyberturvallisuusasiantuntijat auttavat organisaatioita parantamaan tietoturvaa, helpottamaan päivittäisiä tehtäviä sekä merkittävästi säästämään sekä aikaa että rahaa.

Missiomme on auttaa ihmisiä digitalisoimaan ja automatisoimaan työtään. Innofactorin tietoturvaosaaminen ja kattava Microsoft-teknologian tuntemus yhdistettynä IGA-tuotteeseemme tarjoa asiakkaille helpon ja yksinkertaisen tavan aloittaa identiteettien ja pääsynhallinta. Odotan innolla yhteistyötä ja lukuisten asiakkaiden auttamista yhdessä ympäri Pohjoismaita”, sanoo Efecten toimitusjohtaja Niilo Fredrikson.

Olemme innoissamme yhteistyöstä Efecten kanssa. Näemme Pohjoismaiden markkinoilla vahvaa kysyntää uudelle ja yksinkertaisemmalle lähestymistavalle identiteetin ja pääsynhallintaan. Olemme edenneet nopeasti ja aloittamassa ensimmäistä yhteistä IAM-projektiamme, kertoo Jarno Limnéll, VP, Kyberratkaisut, Innofactor.

Niilo Fredrikson, CEO Efecte

Efecte

Jarno Limnéll, Vice President, Cybersecurity Solutions

Innofactor Oyj