Research in Action (RIA) arvioi Efecte:n IT- ja Enterprise Service Management Pureplay -ratkaisujen huipputoimittajaksi

ESPOO (5.10.2023) - Efecten, pilvipohjaisten palvelunhallinan eurooppalainen vaihtoehto, tiedottaa saksalaisen markkinatutkimusyhtiö Research in Action (RIA):n valinneen Efecten IT- ja yrityspalvelunhallinnan (Enterprise Service Management, ESM) pureplay-ratkaisujen parhaaksi toimittajaksi.

RIA arvioi syyskuussa 2023 julkaistuissa Vendor Selection Matrix™ -markkinatutkimuksessaan IT Service Management (ITSM) ja Enterprise Service Management (ESM) Pureplay -ratkaisuihin erikoistuneita toimittajia. Käytännöllisen ja helppokäyttöisen alustansa ja reilun lisensointimallinsa ansiosta Efecte arvioitiin olevan "erinomainen valinta keskisuurille yrityksille ja julkisille laitoksille". Yritys sai parhaat pisteet asiakastyytyväisyydestä, suositteluindeksistä ja hinta/arvo-suhteesta. Tunnustus on tärkeä askel Efecten matkalla kohti johtavaksi eurooppalaiseksi palvelunhallinnan vaihtoehdoksi.

RIA:n Vendor Selection Matrix™ -arvioinnit ovat hyödyllisiä yrityksille, jotka haluavat tunnistaa ja valita parhaat IT-palvelunhallinnan tarjoajat. Arivointien avulla pysyy ajan tasalla markkinatrendeistä ja on helpompi priorisoida suuria IT-investointihankkeita.

Tutkimukset ovat ladattavissa maksutta Efecten verkkosivuilta: https://www.efecte.com/fi/ria-arvioi-efecten-itsm-tyokalujen-markkinajohtajaksi-2023

Lisätiedot:

Niilo Fredrikson

CEO, Efecte

niilo.fredrikson@efecte.com

Efecte Oyj

Efecte auttaa ihmisiä digitalisoimaan ja automatisoimaan työtään. Eurooppalaiset asiakkaamme käyttävät pilvipalveluitamme toimiakseen ketterämmin, parantaakseen loppukäyttäjäkokemusta ja säästääkseen kustannuksissa. Ratkaisuitamme käytetään muun muassa IT-palvelunhallintaan ja tiketöintiin sekä työtekijäkokemuksen, liiketoiminnan työnkulkujen ja asiakaspalvelun parantamiseen. Olemme eurooppalainen vaihtoehto alamme globaaleille goljateille. Pääkonttorimme sijaitsee Suomessa ja alueelliset toimipisteemme Saksassa, Puolassa, Espanjassa ja Ruotsissa. Efecte on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.

www.efecte.com

Recent press releases

lokakuuta 10, 2023

ESPOO (5.10.2023) - Efecten, pilvipohjaisten palvelunhallinan eurooppalainen vaihtoehto, tiedottaa saksalaisen markkinatutkimusyhtiö Research in..