Yhteistyö vahvistaa Efecten asemaa matkalla Euroopan johtavaksi pilvipalvelupohjaisia palvelunhallintaratkaisuja tarjoavaksi yritykseksi.

Efecte Oyj, eurooppalainen vaihtoehto pilvipohjaiselle IT-palvelunhallinnalle, aloittaa kumppanuusyhteistyön norjalaisen konsulttiyritys Inleadin kanssa. Inlead on toimittanut asiakkailleen liiketoimintaratkaisuja markkinointiin, myyntiin ja palveluihin jo yli 20 vuoden ajan. Kumppanuus mahdollistaa Efecten pääsyn Norjan markkinoille ja edistää Efecten tunnettuutta paikallisen kumppanin kanssa.

“Kumppanuutemme InLeadin kanssa on meille tärkeä askel matkallamme johtavaksi eurooppalaiseksi vaihtoehdoksi IT-palvelunhallinnassa. Lisäksi näemme kumppanuudessa merkittäviä mahdollisuuksia vakiinnuttaa asemaamme Norjan markkinoilla. Efecten palvelunhallinnan alustan ja Inleadin vahvan osaamisen yhdistäminen tarjoaa molemmille yrityksille merkittävän mahdollisuuden auttaa potentiaalisia asiakkaita automaatiossa ja digitalisaatiossa”, kertoo Efecten Skandinavian maajohtaja Henrik Åqvist.

“Olemme innoissamme yhteistyöstä Efecten kanssa. Efecte jakaa selvästi Inleadin arvot, ja kumppanuutemme ansiosta voimme tarjota asiakkaille toimivia ratkaisuja, jotka perustuvat Efecten laadukkaisiin tuotteisiin. Yhteistyön myötä voimme hyödyntää asiantuntemustamme ja kokemustamme palvelunhallinnasta auttaaksemme entistä useampia asiakkaita luomaan parempia käyttökokemuksia kustannustehokkaasti", sanoo Inleadin toimitusjohtaja Per Magne Espedal.

Efecte

Efecte auttaa ihmisiä digitalisoimaan ja automatisoimaan työtään. Eurooppalaiset asiakkaamme käyttävät pilvipalveluitamme toimiakseen ketterämmin, parantaakseen loppukäyttäjäkokemusta ja säästääkseen kustannuksissa. Ratkaisuitamme käytetään muun muassa IT-palvelunhallintaan ja tiketöintiin sekä työtekijäkokemuksen, liiketoiminnan työnkulkujen ja asiakaspalvelun parantamiseen. Olemme eurooppalainen vaihtoehto alamme globaaleille goljateille. Pääkonttorimme sijaitsee Suomessa ja alueelliset toimipisteemme Saksassa, Puolassa ja Ruotsissa. Efecteon listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla. Lisätietoja: www.efecte.com/fi.

Inlead

Inlead on Norjan Sandnesissa vuonna 1999 perustettu yritys, joka toimittaa liiketoimintaratkaisuja markkinoinnin, myynnin ja palveluprosessien digitalisointiin sekä julkisen että yksityisen sektorin asiakkaille. Inlead edistää asiakkaidensa valvontaa, hyvinvointia ja tuottavuuden kasvattamista toimitusmetodologiansa avulla sekä yhdenmukaistamalla tavoitteet asiakkaidensa kanssa. Lisätietoja: www.inlead.no

Lisätietoja:

Thomas Wåger